گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۲۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۷۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۹۰۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۵۸۷۵۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

جشن فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان دانشکده پزشکی بجنورد، رشته علوم آزمایشگاهی ورودی 91 برگزار شد.

شنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٥ ساعت ٧:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 4266 نفر )


به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی بجنورد در پی فارغ التحصیل شدن اولین گروه از دانشجویان، رشته علوم آزمایشگاهی، ورودی 91 از دانشکده پزشکی بجنورد، این دانشکده با برگزاری جشنی با شکوه با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی این گروه از دانشجویان را بدرقه کردند.

بر اساس این گزارش این جشن با حضور ریاست دانشکده پزشکی، معاونین و جمعی از اساتید و با شرکت خانواده های این دانشجویان در محل تالار حافظ بجنورد برگزار گردید.

 در ابتدای این مراسم جناب آقای مافی نژاد ریاست دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شدن این دانشجویان را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفتند و آینده ای درخشان و پر باری را برای آنها آرزو کردند و ابراز امیدواری کردند که این دانشجویان در مراکز علمی و تحقیقاتی در همین استان مشغول به فعالیت شوند. سپس جشن با اجرای چندین برنامه مفرح و شاد ادامه پیدا کرد. آنها در پیشگاه خداوند کریم سوگند یاد کردند که زندگی خود را وقف خدمت به همنوع نمایند و شرافت و حیثیت حرفه ای خود و کرامت بیمار را حفظ نمایند. در نهایت دانشجویان با قرائیت سوگند نامه و گرفتن عکس یادگاری در لباس فارغ التحصیلی با مسئولین، اساتید و خانواده ها این اتفاق را جاودانه کردند.

 

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۵۳۵ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۸۸۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...