گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۴۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۲۳۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۴۱۸۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

مشکل برقراری ارتباط تلفنی با بیمارستان فاروج حل شد

شنبه ٢١ دی ١٣٩٢ ساعت ١٢:٢١ ب.ظ   ( بازدید : 2603 نفر )


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فاروج ،دکتر قدرت الله نامدار پور افزود: با اجرای فیبر نوری ،مشکل واگذاری تلفن به بیمارستان فاروج رفع و15خط تلفن راه اندازی شد . وی با بیان اینکه تا قبل از اجرای آن فقط یک خط تلفن در بیمارستان راه اندازی شده بود گفت: شهروندان دیگر کمتر پشت خط منتظر می مانند . وی یادآورشد : با اجرای این پروژه ،سرعت اینترنت در منطقه افزایش یافته است وی با بیان اینکه برای این پروژه 2میلیارد ریال اعتبار با مشارکت مخابرات ، دستگاه علوم پزشکی وشهرداری فاروج پیش بینی شده است اضافه کرد : برای اجرای فیبر نوری کابل مسی به طول یک هزارو 200متر نصب شده است .

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فاروج ،دکتر قدرت الله نامدار پور افزود: با اجرای فیبر نوری ،مشکل واگذاری تلفن به بیمارستان فاروج رفع و15خط تلفن راه اندازی شد .

وی با بیان اینکه تا قبل از اجرای آن فقط یک خط تلفن در بیمارستان راه اندازی شده بود گفت: شهروندان دیگر کمتر پشت خط منتظر می مانند .

وی یادآورشد : با اجرای این پروژه ،سرعت اینترنت  در منطقه افزایش یافته است

وی با بیان اینکه برای این پروژه 2میلیارد ریال اعتبار با مشارکت مخابرات ، دستگاه علوم پزشکی وشهرداری فاروج پیش بینی شده است اضافه کرد : برای اجرای فیبر نوری کابل مسی به طول یک هزارو 200متر نصب شده است .

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۷۸۲ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۷۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...