گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۴۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۹۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۳۱۴۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

وب دا تنها مرجع تخصصی اخبار حوزه سلامت

سه شنبه ٧ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١٤:٠ ب.ظ   ( بازدید : 6922 نفر )


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: سال 97 دو هزار و 600 خبر در پایگاه خبری وب دا دانشگاه به عنوان تنها مرجع تخصصی اخبار حوزه سلامت استان بارگذاری و منعکس شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر پیمان فیضی در آئین تجلیل از روابط عمومی واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طی سال گذشته 1245 خبر این دانشگاه در سایت اخبار دانشگاه های وزارت بهداشت و 1263 خبر در رسانه های فعال استان منتشر شده است.

وی افزود: تهیه و تولید 18 قسمت برنامه سفیر سلامت که در جشنواره تولیدات صدا و سیما موفق به احراز مقام برتر شد و چاپ 12 شماره نشریه سفیر سلامت از دیگر اقدامات صورت گرفته حوزه روابط عمومی در سال گذشته بوده است.

دکتر فیضی خاطرنشان کرد: تهیه 45 تیزر با موضوعات مختلف آموزشی و اطلاع رسانی و انتشار در فضای مجازی، رونمایی از سایت جدید دو زبانه دانشگاه ، راه اندازی 26 زیر سایت و ایجاد سه سایت مستقل از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

وی به فعالیت حوزه بین الملل دانشگاه اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه همکاری با دانشگاه اوکراین از اقدامات مهم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای نخستین بار در این استان بوده و تا ماه آینده دانشجویان اوکراینی به استان سفر می کنند.

وی فعال کردن بیمارستان های بنت الهدی، امام حسن(ع) و هاشمی رفسنجانی برای پذیرش بیماران خارجی را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بین الملل عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی گفت: 157 مورد پاسخگویی به شکایات مردمی در کمتر از 24 ساعت در فضای مجازی انجام شده است.

دکتر فیضی برگزاری نشست‌های خبری و تعامل با رسانه های استان، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه رسانه، تولید محتوا از طریق چاپ بروشور و تولید پمفلت‌های آموزشی و غیره را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه روابط عمومی عنوان کرد.

بر پایه این گزارش در ادامه مسئوولان روابط عمومی واحدهای مختلف به بیان درخواست ها و نظرات خود در راستای بهبود شرایط کاری پرداختند و در پایان از روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۷۶۱ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۴۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...