گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۳۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۴۵۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۵۹۴۴۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

مسئولان روابط عمومی خدمات دولت به مردم را تشریح کنند

سه شنبه ٧ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١٤:٢ ب.ظ   ( بازدید : 7070 نفر )


رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ضمن تاکید بر جایگاه حساس و رسالت مهم روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان، گفت: مسئولان روابط عمومی می توانند خدمات دولت به مردم در حوزه‌های مختلف را تشریح کنند.

به گزارش وب دا، دکتر علی حق‌بین در آئین تجلیل از روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، اظهار کرد: روابط عمومی مانند چشم و گوش در هر سازمانی فعالیت می کنند و موفقیت هر مجموعه ای در گرو بازتاب درست و انعکاس فعالیت‌هایی است که انجام می‌شود.

وی گفت: در ماه‌های گذشته حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت فعال و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف از جمله پویش بهار همدلی و کمک به سیل‌زدگان، سمینار تازه‌های آسم، پویش ملی کنترل فشار خون و سایر طرح های دانشگاه خوش درخشیده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی خدمت صادقانه به ارباب رجوع را یک عبادت دانست و از مسئولین روابط عمومی بیمارستان ها، معاونت های دانشگاه و شبکه های بهداشت و درمان و ...در سراسر استان خواست تا در راستای اعتلای خدمات دانشگاه همواره بکوشند و پاسخگو باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی نیز در این آئین اظهار کرد: روابط عمومی قلب تپنده سازمان و اطلاع رسانی به موقع اصل مهم در حوزه مدیریت است.

دکتر فریمان ابراهیم‌زاده گفت: اعتلای هر سازمان نشان گر زحمات روابط عمومی فعال در آن نهاد است که باید از این پتانسیل در راستای خدمت به مردم استفاده بهینه شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این آئین بر لزوم ارتقا سطح کاری و تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در بسیاری از حوزه ها ارباب رجوع از حق و حقوق خود آگاهی لازم را ندارد که تبیین آن بر عهده روابط عمومی است.

دکتر یوسفی خواستار تشکیل شورای سیاست گذاری با حضور دانشگاه و صدا و سیما توسط روابط عمومی شد .

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت از اقدامات بزرگ دولت در طول سال های گذشته بوده است، پیشنهاد داد: مسئولین روابط عمومی معاونت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، با برپایی نمایشگاه به تشریح خدمات دولت در اجرای طرح تحول سلامت بپردازند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی یک دانش و علم است، تصریح کرد: در مواقع بحرانی نظیر سیل اخیر در خراسان‌شمالی، روابط عمومی‌ها باید حتما پای کار باشند چرا که همکاری در این موارد و اطلاع رسانی و آموزش ضروری است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، همچنین خواستار فعالیت سیستمی و پرهیز از عملکرد جزیره ای شد.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۵۵۴ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۸۹۱۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...