گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۲۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۴۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۵۷۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۳۷۹۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

آمادگی 17 داروخانه خراسان‌شمالی در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون

دوشنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:٥٨ ب.ظ   ( بازدید : 6563 نفر )


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از آمادگی 17 داروخانه در این استان برای اجرای مرحله دوم طرح غربالگری بسیج ملی کنترل فشار خون خبر داد.

به گزارش وب‌دا، دکتر علی یوسفی با اشاره به اینکه بنا به نوع وضعیت فشار خون پزشک داروی لازم برای کنترل این بیماری را تجویز می‌کند، اظهار کرد: داروخانه‌های استان در تامین داروهای مربوط به کنترل فشار خون بالا، کمبودی ندارند.

وی اضافه کرد: در صورت نیاز برای تامین دارو، داروخانه ها گزارش نیازمندی خود را به معاونت غذا و داروی دانشگاه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دو جلسه هماهنگی با داروسازان به منظور اجرای هرچه بهتر طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در این معاونت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در قالب پوستر اطلاعات مربوط به فشار خون بالا، نحوه کنترل و درمان آن چاپ و در سطح داروخانه‌های استان منتشر می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی تاکید کرد: به تمام داروخانه‌های خراسان شمالی اعلام شده است که با توجه به شناسایی بیماران فشار خون بالا در حین و بعد از اجرای این طرح، داروهای مورد نیاز را تهیه کنند تا بیماران با مشکلی مواجه نشوند.

دکتر یوسفی اضافه کرد: در جلسه ای با موسسین داروخانه‌های همکار در طرح ملی کنترل فشار خون نیز تاکید شد تا با حساس‌زایی جامعه، اطلاعات لازم در مورد فشار خون بالا و نحوه کنترل آن را به مراجعان گوشزد کنند.

وی ادامه داد: اسامی داروخانه های همکار در بسیج ملی کنترل فشار خون برای وزارت بهداشت ارسال شده و در تمام شهرستان های استان حداقل یک داروخانه در اجرای طرح همکاری می‌کند.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۷۷۸ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۵۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...