آیین نامه اداری استخدامی در خصوص ادامه تحصیل کارکنان
![](/thumbnail/550-309/uploads/oldfiles/Uploaded/Users/2/36/uu4.jpg)
باستناد مواد 44 و 48 آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیت علمی و در راستای اجرای ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل باطلاع کلیه کارکنان رسمی، پیمانی ، قراردادی تبصره 3 ماده2 می رساند، قبل از ثبت نام و انتخاب رشته تحصیلی مورد نظر، اخذ نامه اعلام نیاز و موافقت واحد محل خدمت و معاونت مربوطه الزامی می باشد. همچنین به منظور بررسی رشته تحصیلی انتخابی و انطباق آن با شرایط تصدی و احراز مشاغل و ضوابط اجرایی طرح، هماهنگی با واحد طبقه بندی مشاغل به عمل آید. در غیر اینصورت این دانشگاه هیچ گونه تعهدی مبنی بر درج مدارک تحصیلی کارکنانی که بدون رعایت موارد فوق اقدام به ادامه تحصیل نموده اند را ندارد.