نقش رسانه ها در افزایش و جوانی جمعیت
مدت هاست زنگ خطر سالمندی کشور به صدا درآمده است و نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ فرزندآوری و جوانی جمعیت برکسی پوشیده نیست.
فرهنگ سازی مهمترین کاری است که یک رسانه باید انجام دهد؛ اصحاب رسانه که در وادی روشنگری و تبیین فعالیت میکنند میتوانند با ترغیب و تشویق در راستای حمایت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت و نیز حمایت از فرزندآوری به عنوان یک مساله مهم و حیاتی نقش محوری و تاثیرگذار ایفا کنند.
میزان جمعیت جوان هر شهر، استان و کشوری می تواند از عوامل تاثیر گذار بر رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شمار رود و بی شک توسعه همه جانبه، با سرمایه های انسانی جوان شکل می گیرد.
با ورود بخش هنر رسانه ها، به موضوع جوانی جمعیت می توانیم شاهد تاثیر مثبت آن در روند افزایش و جوانی جمعیت باشیم.
"روابط عمومی دانشکده پرستاری"