گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۷۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۴۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۱۴۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۵۰۹۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

جلسه توجيهي دانشجويان جديد الورود برگزار شد

دوشنبه ٢ مهر ١٣٩٧ ساعت ٨:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 246 نفر )


جلسه توجيهي دانشجويان جديد الورود با هدف آشنايي دانشجويان ورودي 97 با مسئولين، همكاران و كاركرد واحدهاي مختلف دانشكده؛ برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه محمد رضا آرمات سرپرست دانشكده پرستاري و مامايي ضمن خير مقدم و تبريك حضور دانشجويان در دانشكده؛ عنوان داشتند: رشدعلمي و اخلاقي دو مقوله مهم در حوزه تعليم و تربيت است كه آموزش در اين دو حوزه بايد همزمان صورت گيرد؛ ايشان همچنين خواهان تلاش و اهتمام مداوم دانشجويان در جهت كسب علم و دانش همزمان با آموزش در حوزه اخلاق و معرفت  شدند.

در ادامه مهدي حارث آبادي معاون پژوهشي دانشكده ضمن تبريك قبولي دانشجويان، از فعاليت در حوزه تحقيق و پژوهش به عنوان ابزاري جهت پذيرش بهتر دانشجويان در مقاطع بالاتر ياد كرده وضمن معرفي كميته تحقيقات و كاركردهاي اين كميته خواهان همكاري و عضويت دانشجويان دراين كميته شدند.درادامه اين مراسم كه با حضور محمد رضا آرمات سرپرست دانشكده؛ مهدي حارث آبادي معاون پژوهشي؛ الهه سالاري مدير گروه مامايي و مسئولين واحدها و همكاران دانشكده برگزار شد، حاضرين ضمن معرفي خود به دانشجويان؛ درخصوص ماهيت و عملكرد واحدهاي مختلف دانشكده توضيحاتي را عنوان نمودند.

لازم به ذكر است در حاشيه اين مراسم به 9 دانشجوي  ورود يهاي قبل كه بعد از پايش به لحاظ رفتار حرفه اي شايسته تقدير بودند لوح سپاس اهداء شد.


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۷۹۸ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۸۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...