گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۰۵۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۷۶۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۸۱۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۰۴۷۸۹۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٢٠ - ۷۴۴۵ مورد

جلسه شورای سلامت در روستای تنگه ترکمن

سه شنبه ٢٧ تیر ١٣٩٦ ساعت ١:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 1014 نفر )


در راستای حل مشکلات و معضلات بهداشت و سلامت مردم منطقه تنگه ترکمن و به منظور ارتقاء سطح همکاری و هماهنگی بین بخشی ، در 26 تیرماه سال جاری ، جلسه شورای سلامت ، به همت مرکز خدمات جامع سلامت در مسجد جامع روستای تنگه ترکمن با حضور شوراهای اسلامی و دهیاران  روستاهای تحت پوشش برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای دکتر یوسفی پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت تنگه ترکمن به بیان اهمیت همکاریهای بین بخشی ، در از بین بردن برخی از معضلات بهداشتی موجود در منطقه و فرهنگ سازی درخصوص سبک زندگی سالم پرداخت.

در ادامه مهندس حاتمی کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای به بیان مشکلاتی پرداخت که حل آنها با همیاری و همکاری شوراها و دهیارها امکان پذیر می باشد. وی از شوراها و دهیاران درخواست کرد اهتمام ویژه ای در بحث جمع آوری زباله و تعیین جایگاه دفن زباله و فاضلاب در سطح روستاها داشته باشند.مهندس حاتمی ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت نامناسب برخی از مخازن آب روستاهای تحت پوشش ، از دهیاران خواست تا با اختصاص دادن اعتبارات موجود ، مشکلات را حل کنند تا شاهد اتفاقات ناخوشایند نباشیم.

سپس آقای ضرابی ، کاردان منطقه مرکز خدمات جامع سلامت  ،  برخی از مشکلات موجود در سطح خانه های بهداشت و مرکز را مطرح و برای رفع آنها اطلاع رسانی به اهالی و حمایت از سوی شوراها و دهیاران منطقه را امری لازم دانست.

جلوگیری از مصرف خودسرانه شیرخشک برای کودکان در برخی خانواده ها ، رعایت سیستم ارجاع توسط اهالی، رعایت قوانین بهداشتی موجود و کاربردی برای انجام بهتر و با کیفیت خدمات بهداشتی در سطح روستا از مسائلی دیگر می باشد که در این جلسه عنوان شد.

در ادامه شوراها و دهیاران انتظارات خود را بیان نموده و از عدم حضور برخی از مدعوین از جمله جناب بخشدار و برخی از مسئولین شهرستانی اعلام نارضایتی کردند.

در پایان جلسه آقای دکتر یوسفی از حضور شرکت کنندگان در جلسه و حمایت آقای نعمتی سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاران جهت برگزاری هر چه پربارتر این جلسه تقدیر و تشکر نمود.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۱۴۰۵ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۷۵۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...