گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۲۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۴۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۹۹۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۴۹۳۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

وزیر بهداشت در دیدار عیدانه با مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت:

دوشنبه ١٥ فروردین ١٤٠١ ساعت ١١:٤٣ ق.ظ   ( بازدید : 343 نفر )


تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای علمی دانشجویان علوم پزشکی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی

وزیر بهداشت در دیدار عیدانه با معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه و مدیران این معاونت بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای علمی دانشجویان علوم پزشکی در حوزه های آموزشی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: در موضوع آموزش و پژوهش باید بیش از پیش دانشجویان را دخیل کرد.

به گزارش مفدا، دکتر  بهرام عین الهی روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه در دیدار نوروزی با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مدیران این معاونت ضمن تبریک به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: خیلی از ابتکارات و اختراعات را  دانشجویان انجام می دهند و باید به دانشجویان ارزش و اهمیت خاصی قائل شد و سرمایه گذاری های زیادی نسبت به این قشر  انجام داد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری گفت: با تکیه بر این شعار باید به سمت و سوی فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و فعالیتهای دانش بنیان حرکت کرد و دانشجویان را به این سمت و سو ترغیب کرد. دانشجویان پتانسیل و ظرفیتهای بالا و پشتکار فراوانی در این زمینه دارند و هرچه قدر بتوانیم در زمینه فعالتهای پژوهشی و دانش بنیان، از توانمندیهای دانشجویان استفاده کنیم، موفق تر خواهیم بود.

وزیر بهداشت با اشاره به وجود بیش از ۸۰۰ مرکز تحقیقاتی در دانشگاههای سراسر کشور اظهار کرد: می توان در این مراکز در مسیر فعالیتهای پژوهشی وعلمی از دانش، ظرفیتها و توانمندی های دانشجویان استفاده کرد، این کار هم هزینه کمتری نسبت به نیروهای غیردانشجو دارد و هم مخارج زندگی دانشجویان راتامین می کند. به هرحال در مسیر فعالیتهای علمی و دانش بنیان نباید از ظرفیتهای دانشجویان غافل بود.حتی در بحث به کارگیری مشاوران جوان، نیروهای ستادی و روسای دانشگاههای علوم پزشکی می توانند از افراد متدین، آینده دار و با انرژی استفاده کنند.

دکتر عین الهی به موضوع نظارت مستمر بر عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی تاکید کرد وگفت: موضوع نظارت از اهمیت و ابعاد بالایی برخوردار است و شما مدیران نباید دانشگاهها را به حال خود رها کنید بلکه باید به صورت مستمر بر عملکرد دانشگاهها نظارت داشته باشید و احیانا اگر خطایی از سوی دانشگاهی حادث شد، عکس العمل و تذکرات لازم صورت گیرد. در هر صورت این نظارتها باید به صورت خوداظهاری، حضوری، مجازی و حتی با تشکیل تیم های نظارتی انجام گیرد.


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۷۹۴ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۸۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...