گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۹۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۵۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۸۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۶۱۷۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

اردوی جهادی با هدف تبیین جوانی جمعیت در روستای گریوان برگزار شد

شنبه ٧ مرداد ١٤٠٢ ساعت ١٢:٥٩ ب.ظ   ( بازدید : 99 نفر )


مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده از برگزاری اردوی جهادی تبیین فرزندآوری و جوانی جمعیت با مشارکت حدود 20 نفر از فعالان این حوزه شامل پزشک متخصص زنان، متخصصان مامایی، روان‌شناسان خانواده، رابطان امور بانوان و مربیان و... در روستای گریوان خبر داد.

دکتر فاطمه خراشادی‌زاده در گفتگو با وب‌دا با بیان اینکه این اردو روز چهارشنبه 4 مردادماه جاری به همت دفتر امور بانوان دانشگاه و با همکاری معاونت فرهنگی، دانشجویی و بسیج جامعه پزشکان و مرکز بهداشت بجنورد برگزار شد، افزود: در این برنامه جهادی حدود 20 نفر از فعالان این حوزه شامل پزشک متخصص زنان، متخصصان مامایی، روان‌شناسان خانواده، رابطان امور بانوان و مربیان، پزشک عمومی و دانشجویان مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: در این اقدام جهادی ویزیت رایگان بیماران توسط متخصص زنان، پزشک عمومی و روانشناس انجام و سونوگرافی و توزیع داروی رایگان انجام شد. مشاوره و جلسات آموزشی با موضوعات ناباروری، سقط، اهمیت فرزند آوری و معایب تک فرزندی، معرفی مرکز ناباروری بنت الهدی و مرکز نفس و همچنین آموزش چهره به چهره درب منزل از جمله سایر برنامه های این گروه جهادی بود.

بر اساس این گزارش؛ سرپرست و جمعی از مسئولان ستادی مرکز بهداشت بجنورد از این اردو بازدید و به تعدادی از مادران خانواده های باشکوه هدایایی اهدا کردند.


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۸۲۰ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...