گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۱۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۵۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۷۶۱۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۹۶۶۸۹۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٥ - ۳۱۸۷ مورد

اجرای طرح ملی همسفرتا بهشت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

دوشنبه ٨ آبان ١٤٠٢ ساعت ١٠:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 68 نفر )


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز نام‌نویسی در بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح همسفر تا بهشت خبر داد.

ضوابط و مقررات ثبت‌نام در بیست و ششمین دوره طرح ملی همسفرتابهشت مشخص و اعلام شد. طرح ملی همسفرتابهشت ضوابط و مقررات ثبت‌نام کاروان‌های سال ۱۴۰۲ اعلام گردید: زوجین دانشجو با مطالعه دقیق ضوابط و مقررات می‌تواند در این طرح شرکت نمایند. جهت اطلاع از جزئیات راهنما، ضوابط و مقررات و شرح برنامه‌های فرهنگی آموزشی، فایل پیوست را دانلود و مطالعه نمایید. زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۱ الی ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت. ملاک شرکت در طرح ملی «همسفرتابهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد می‌باشد. (نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام) در مواردی که هر دو نفر زوجین، دانشجو باشند، لازم است فقط یک از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‏نام نماید. به منظور قطعی‌شدن ثبت‌نام، زوجین دانشجو می‏ بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام ‌اولیه در سامانه، گام‌های بعدی تا نهایی‌شدن ثبت‌نام و انتخاب کاروان را طی نموده و تایید نهایی را از سامانه اخذ نمایند. کلیه ‌هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی در مشهد مقدس به عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواهد بود. (هزینه‌های رفت وآمد به مشهد مقدس و بالعکس به عهده زوجین می‌باشد) متاسفانه امکان شرکت جاماندگان دوره‌های گذشته به هیچ عنوان میسر نیست. بر این اساس از تماس‌غیرضروری با ستاد ازدواج دانشجویی پرهیز فرمایید

اجرای طرح ملی همسفرتا بهشت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز نام‌نویسی در بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح همسفر تا بهشت خبر داد.

 B2n.ir/m98465

T.me/nkums_safirsalamat https://ble.ir/nkums eitaa.com/webda_nkums

www.nkums.ac.ir.


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



















جستجو
نحوه نوشتن نامه اداری (۹۰۸۲۸ بازدید)
سامانه فیش حقوقی (۳۹۱۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...